韦阿伟

画画咯
Every Breath You Take - The Police

存档灵魂:

Every breath you take
你的每一次呼吸


【歌词】


Every breath you take
你的每一次呼吸
Every move you make
你的每一个举动
Every bond you break
你挣脱的每一个束缚
Every step you take
你踏出的每一步
I'll be watching you
我都在注视着你

Every single day
每一天
Every word you say
你说的每一个字
Every game you play
玩的每一个游戏
Every night you stay
你的每个夜晚
I'll be watching you
我都在注视着你

Oh, can't you see
哦,难道你真不明白
you belong to me
你属于我
How my poor heart aches
我可怜的心痛苦跳动
With every step you take
陪伴你走出的每一步
Every move you make
你的每个举动
Every vow you break
你违背的每个誓言
Every smile you fake
你假装的每个笑脸
Every claim you stake.
你的每个声明
I'll be watching you
我都会看着你

Since you've gone I been lost without atrace
自从你离开以后我就彻底迷失了自己
I dream at night I can only see your face
在夜里只梦见你的容颜
I look around but it's you I can't replace.
我极目四顾全是挥不去的你
I feel so cold & alone for your embrace.
我感到心寒所以渴望你的拥抱 
I keep crying baby, baby, please
我不停的哭泣,宝贝,哦

I'll be watching you
只要星星依然闪烁,我都时刻注目守候着你

 

评论

热度(144)